THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

۲۱۴ مدال و پایان

 

با اعطای 214 مدال و دیپلم افتخار

؛
مراسم اختتامیه سی و هشتمین المپیاد جهانی فیزیک آغاز شد

 

 

مراسم اختتامیه سی و هشتمین المپیاد جهانی فیزیک با اهدای 38 مدال طلا ، 46 مدال نقره، 51 مدال برنز، و 80 دیپلم افتخار به دانش‌آموزان برتر شرکت کننده در این رقابتها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی «علمی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به اصفهان، دکتر اجتهادی رییس کمیته علمی المپیاد جهانی فیزیک در سخنانی در این مراسم با اعلام تعداد مدالها و دیپلمهای افتخاری اعطایی در این دوره از المپیاد جهانی فیزیک، به ارائه گزارشی از فعالیتهای این کمیته پرداخت و اظهار داشت: 326 دانش‌آموز از 69 کشور جهان در این دوره از المپیاد جهانی فیزیک رقابت کردند.

وی با تشکر از تمام کسانی که در برگزاری این المپیاد همکاری داشتند، اظهار داشت: بیش از 80 استاد و دانشجوی دکتری فیزیک با دقت خود در تصحیح برگه‌های امتحان، یکی از کوتاهترین جلسات تصحیح سوالات در سالهای اخیر المپیاد را رقم زدند.

وی استفاده از کدرنگ برای سوالها و نرم افزار پردازش نمرات را از جمله ایده‌هایی دانست که برای نخستین بار در این المپیاد جهانی با موفقیت تجربه شد.

گفتنی است، در حال حاضر مراسم اهدای دیپلمهای افتخار به پایان رسیده و اهدای مدالها نیز در ادامه برنامه انجام خواهد شد.

اجرای موسیقی، سخنرانی رییس موقت المپیاد جهانی فیزیک، وزیر آموزش و پرورش، رییس کمیته علمی و برنامه‌ریزی و اهدای پرچم المپیاد به میزبان بعدی، سخنرانی مسؤول برگزاری المپیاد 2008 ویتنام ، پخش نماهنگ یادمان دبیر کل فقید المپیاد جهانی فیزیک از دیگر برنامه های این مراسم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد