THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

امسال سحری با زحل

سلام

ماه رمضان پارسال را هنگام سحری با زیباترین قسمت آسمون و زیباترین سحابی در آسمون می خوردیم

سحابی جبار تقریباً همه ی بازدیدکننده های این وبلاگ می دونن که من با سحابی جبار دنیای دیگه ای دارم

پارسال هوای پاییزی سحر و تلسکوپ گوشه ی پشت بوم و من  هم مشغول نگاه کردن به این همه عظمت و زیبایی بودم سحابی جبار در فهرست اجرام مسیه لغب M42 را به خودش گرفته بارها عکس این سحابی رو در وبلاگم گذا شتم  محل تولد بسیاری از ستاره های آسمان زیبای شب

حالا هم دوباره می ذارم

 

اما از این ها گذاشته امسال سحری رو با حلقه های زیبای زحل بخوریم بیشتر می چسبه از اول مهرماه همراه با سحری می تونید زحل زیباترین سیاره ی منظومه شمسی رو هم نگاه کنید

 

موقعیت سیارات در مهرماه رو می نویسم چون ممکنه که دیگه توی فصل مدارس توی وب چیزی ننویسم امسال می خوام تلافی پارسال رو در بیارم

حتماً زحل رو هنگام خوردن سحری ببینید

زهره :می تونید قبل از طلوع آفتاب ببینید

مریخ:می تونید از نیمه شب که رد شدید تا صبح ببینید

مشتری:حیف شد توی مهرماه مشتری در ابتدای شب غروب می کنه فکر نمی کنم بشه دیدش

زحل:مشاهده قبل از سحر همراه سحر هم می تونید ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد